برگزاری جلسه کمیته ارتقاء سلامت شرکت سنگ آهن با موضوع برنامه سحری و افطاری پرسنل درماه مبارک رمضان
اولین جلسه کمیته ارتقاء سلامت در سال 1400 شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز با حضور مدیرعامل،مدیران و معاونین شرکت در دفترمدیرعامل برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ غلامرضاپور مدیر HSE شرکت ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید با توجه به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، موضوع این جلسه را برنامه ریزی برای توزیع سحری و افطاری بین پرسنل و بعضی مسائل زیست محیطی شرکت عنوان کرد.

 سپس حامد فتاحی رئیس محیط زیست و بهداشت محیط شرکت پیرامون بهداشت مواد غذایی،نحوه توزیع سحری و افطاری در ماه مبارک رمضان نکاتی را ارائه و مصوب کرد طی یک برنامه ریزی نمایندگان هر معاونت جهت دریافت سحری و افطاری پرسنل زیر مجموعه خود اقدام کند و کلیه مراحل پخت و توزیع سحری و افطاری تحت نظارت کارشناس بهداشت واحد با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گیرد.

همچنین تمامی غذاها در وعده های سحری و افطاری در ظروف آلومینیومی درون باکس هایی تحویل نماینده معاونت ها شود و این غذا ها با کاویان مسقف حمل و در هر مرحله ماشین حمل گند زدایی شود.

لازم به ذکر هست، کلیه پرسنل مسئول در تهیه و توزیع غذا باید دارای لباس مخصوص و کارت بهداشت باشند.

همچنین به منظور استفاده از پساب بهداشتی شرکت مقرر شد با بررسی مدیر انرژی ،HSE نقشه و طرح جامع جمع آوری پساب آوری و تصفیه پساب های بهداشتی شرکت تدوین شود.

تاریخ:
1400/01/11
تعداد بازدید:
706
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal