آخرین جلسه شورای معاونین شرکت سنگ آهن در سال 99 برگزار شد
جلسه شورای معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز با حضور مدیرعامل،مدیران و معاونین شرکت سنگ آهن برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت ؛ در ابتدای این جلسه صورتجلسه و مصوبات قبلی پیگیری و مورد بررسی قرار گرفت.

سپس مدیرعامل شرکت سنگ آهن با اشاره به افتتاح پروژه گندله سه چاهون گفت: سال سختی را پشت سر گذاشتیم و شرکت سنگ آهن علیرغم همه مشکلات و تحریم ها و درگیری با بیماری کرونا که کار را سخت تر کرد توانست به وعده خود جامه عمل بپوشاند و با عزم و اراده قوی و همت پرسنل خود پروژه گندله سازی را به بهره برداری برساند و به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید با افزایش تولید و ارزش افزوده به محصول خود گامی دیگر در راستای رونق اقتصاد کشور بردارد.

وی بار دیگر با توجه به فرا رسیدن سال جدید و ایام نوروز از پرسنل مجموعه خواست از سفرهای غیرضروری به ویژه شهرهای قرمز خودداری شود و در صورت میهمانی از آن شهرها هماهنگی با مراکز بهداشتی را داشته باشید تا جلوگیری از همه گیری و قطع زنجیره انتقال شود.

فلاح مبارکه با تاکید به رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک که بهترین راه برای مقابله و مدیریت بیماری کرونا است،خاطر نشان کرد: همه افراد اعم از بومی و غیر بومی در بازگشت از سفر مکلف هستند قبل از ورود به کارگاه و مجموعه تست پی سی آر با هزینه شخصی بگیرند و در صورت تایید پزشک شرکت می توانند به محل کار خود بازگردند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن در پایان سخنان خود از همه مدیران،معاونین و سرپرستان شرکت خواست ضمن نظارت بر نیروهای زیر مجموعه خود،همکاری لازم را با واحد HSE برای کنترل و مقابله با بیماری کرونا داشته باشند.

تاریخ:
1399/12/23
تعداد بازدید:
726
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal