تجلیل از شرکت سنگ آهن،یکی از خیرین سپرده گذار استان +تصاویر
نخستین همایش ملی سراسری ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه عصر امروز به‌صورت ویدئوکنفرانس در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد برگزار شد و از شرکت سنگ آهن یکی از خیرین سپرده گذار استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ نخستین همایش ملی سراسری ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه بصورت ویدئو کنفرانس با هدف تجلیل از خیرین سپرده‌گذار استان و جذب خیرین سپرده‌گذار به جهت پرداخت تسهیلات هر چه بیشتر به مددجویان و نیازمندان استان در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد برگزار شد.

استاندار یزد در این همایش یکی از برنامه هایی که مجموعه کمیته امداد بصورت کشوری و استانی انجام می دهد را صندوق امداد ولایت عنوان کرد و گفت: این برنامه ظرفیت های خوب ما را در استان نشان داد که با استفاده از آن می توانیم شرایط مناسبی را برای حمایت از خانواده های نیازمند و توانمند سازی آنان ایجاد کرد.

وی افزود: هنر ما در جذب منابع می تواند کمک به تقویت این صندوق در استان یزد کند که خوشبختانه کمیته امداد با جذب خیرین سپرده‌گذار در این مسیر حرکت می کند.

طالبی با اعلام آمادگی مجموعه های بزرگ اقتصادی استان برای مشارکت در مباحث مربوط به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه،تصریح کرد: ما این را در شیوع بیماری کرونا و حمایت مجموعه های صنعتی،اقتصادی و معدنی استان از آسیب دیدگان ناشی از این بیماری مشاهده کردیم.

وی اظهار داشت: ما خیرانی داریم که محدودیت در کمک دارند و هیئت مدیره یا مجمع با کمک های بلاعوض موافقت نمی کنند اما به راحتی می توانند سپرده گذاری در صندوق به جهت پرداخت تسهیلات کنند.

استاندار یزد با اشاره به ظرفیت خوب این استان در برخورداری از 3 هزار واحد صنعتی معدنی،بیان کرد: اگر اطلاع رسانی و ارائه خوبی از اقدامات خود داشته باشیم ظرفیت های خوبی در جهت جذب منابع و کمک های خیری از سوی این واحدهای اقتصادی خواهیم داشت. به علاوه دریای وجود انسان های خیر و خیراندیش استان در سطح شهر و روستاها و محلات وجود دارد که اقدامات ارزشمندی را در حوزه های مختلف انجام می دهند.

وی عنوان کرد: هر چه هدفمندسازی تسهیلات را بیشتر کنیم، برای توانمندسازی خانواده ها،ایجاد اشتغال،ایجاد درآمد پایدار برای خانواده های تحت پوشش و افراد نیازمند و در نهایت کاهش افراد تحت پوشش کمیته امداد انجام داده ایم.

گفتنی است، در این همایش از مدیر عامل شرکت سنگ آهن به عنوان یکی از خیرین نیکوکار استان که با سپرده‌گذاری در این صندوق کمک شایانی برای افزایش پرداخت تسهیلات به مددجویان شده است تجلیل به عمل آمد که سید مصطفی فخری بافقی به نمایندگی از رضا فلاح مبارکه لوح تقدیر را دریافت نمود.

لازم به ذکر است،سرفصل‌های پرداخت تسهیلات در قالب وام‌های ضروری، مسکن، کمک‌هزینه جهیزیه، اشتغال، درمان، کارگشایی و سایر سرفصل‌های حمایتی می باشد. 

تاریخ:
1399/12/12
تعداد بازدید:
665
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal