آغاز توزیع جوایز دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت سنگ آهن از فردا / تمامی تدابیر برای اهدای جوایز با رعایت پروتکل های بهداشتی اتخاذ شده است
سید مصطفی فخری بافقی با اعلام اهدای جوایز دانش آموزان و دانشجویان برتر سال 99 شرکت سنگ آهن مرکزی از فردا یکشنبه 10 اسفندماه گفت: این امر براساس حروف الفباء نام خانوادگی و در روز مشخص شده از ساعات 8:30 صبح تا 14عصر در سالن همایش های آهنشهر انجام می گیرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی با اعلام آغاز توزیع جوایز دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت از صبح فردا یکشنبه 10 اسفندماه ،گفت: با مساعدت مدیرعامل شرکت سنگ آهن و همکاری مجموعه روابط عمومی،HSE، برنامه ریزی و حراست، برنامه اهدای جوایز از صبح فردا با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در سالن همایش های آهنشهر آغاز می شود.

وی با توجه به بیماری کرونا و جلوگیری تجمیع، توزیع جوایز را براساس حروف الفبا نام خانوادگی پرسنل و تاریخ مشخص شده عنوان کرد و افزود: دانش آموز و دانشجوی ممتاز هنگام دریافت جوایز باید کارت شناسایی ملی یا شناسنامه خود را به همراه داشته باشند.

فخری بافقی با تاکید به مراجعه والدین و دانش آموزان و دانشجویان ممتاز بر اساس برنامه و جدول تعیین شده،گفت: والدین و دانش آموزان در طول ساعات 8:30 صبح تا 14عصر می توانند با مراجعه به سالن همایش های آهنشهر نسبت به دریافت جوایز اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که والدین یا دانش آموزان و دانشجویان موفق به دریافت جوایز نشدند،هدایای آنان محفوظ خواهند ماند و پس از پایان برنامه اهدا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن با بیان اینکه تمامی اقدامات به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مراجعه کنندگان است،تاکید کرد: تنها یک نفر از والدین با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه فرزند خود نسبت به دریافت جوایز اقدام کند.

تاریخ:
1399/12/09
تعداد بازدید:
657
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal